DRSSD: dé slimme tool voor basiskennis mode

05/10/2017

De e-learning DRSSD Fashion Basics is een goede voorbereiding voor het modevak. Met deze tool leer je de basiskennis over consumenten, verkoop, product- en assortimentskennis. In een interactieve leeromgeving krijg je o.a. theorie, filmpjes, multiplechoicevragen of gesprekken voorgelegd. Zo leer je spelenderwijs de basisbeginselen van het retailvak.​​

Retaildier Harry Bijl is fan van de app. Waarom? Je leest het in zijn blog!

•​ Wij mogen 10x een training weggeven! •​ 

En of dat niet genoeg is, de volgende 100 aanmeldingen betalen slechts € 25,-! 

Deze training kost normaal slechts € 40,-. Stuur een e-mailbericht naar info@detex.nl, o.v.v. DRSSD actie. De eerste 10 aanmeldingen krijgen de app van ons cadeau. En of dat niet genoeg is, de volgende 100 aanmeldingen betalen slechts € 25,-! Je krijgt van Detex bericht hoe de kortingsactie werkt. Meer informatie? Kijk op detex.nl

Ben jij zelf al ervaren, maar werk jij met iemand die net begint, stuur dan dit bericht door.

Nieuwsgierig hoe de app bevalt? Lees onderstaand de ervaring van Valérie.


Valérie probeerde DRSSD en kan het elke starter aanraden

Valérie Hermes won dit jaar de TMO Business Battle, een wedstrijd van Detex-zusterbedrijf TMO Fashion Business School waarin aanstormend fashion business talent strijdt om een volledige studiebeurs aan TMO.

Valérie start in 2018 met haar studie aan TMO. We vroegen haar om de fashion basics e-learning DRSSD te doorlopen en haar mening te geven.

"De e-learning DRSSD is super leuk om te doen! Het is mega leerzaam en ook een heel leuke manier van leren! Ik zou dit zeker aan alle studenten/starters in de modebranche aanraden omdat je goed wordt voorbereid op bijvoorbeeld je werkervaringstage en je eventuele bijbaan in de modebranche. Zelf werk ik al een aantal jaar in een kledingwinkel dus ik was erg benieuwd naar deze e-learning.

Het leuke vond ik de afwisseling tussen theorie, vraagstelling en tips. De *TIP* maakt het heel leuk en verrassend. Van de verwerkte theorie tussendoor leer je onbewust heel veel. Er worden ook korte gesprekken gevoerd over een probleemstelling en daarna hoe je daarop zou kunnen reageren.

Het allerleukste vond ik het digitaal rondlopen in de winkel. Je loopt virtueel door een winkel heen en je kan klanten écht helpen en adviezen geven. Het is een erg leuke en leerzame leermethode. Je kunt je namelijk goed inleven in gebeurtenissen en hoe je in het echt op de winkelvloer ook zou kunnen reageren. Toen ik een keer het verkeerde antwoord had aangeklikt, gingen ze door met het gesprek waardoor ik er snel achter kwam dat mijn gekozen antwoord toch niet zo handig bleek te zijn…"

Schrijf je in en ontdek het zelf!

Valerie Hermes
Winnaar TMO Business Battle #4