23 nov
Innovatie zorgt voor ultieme beleving

Innovatie zorgt voor ultieme beleving

Innovatie in de winkel wordt steeds belangrijker. Nieuwe technologieën worden ingezet om de consument een nog betere ervaring te geven en het verhaal van de verkoopmedewerker te ondersteunen. Winkels in Den Haag laten zien welke technische snufjes er zijn.

De ontwikkelingen in de retail gaan razendsnel, waardoor een onderscheidende ervaring in de fysieke winkel nog belangrijker wordt. In Den Haag wordt druk geëxperimenteerd met innovatie in de winkels. Werk in de winkel ging er een kijkje nemen en laat je graag zien hoe  technologie kan worden ingezet om de consument een nog betere ervaring te geven.

Zie hoe het werkt

In de Shoeby flagshipstore staat een professioneel team van ontwerpers en designers klaar om je look en nieuwe kleding kosteloos te personaliseren.

Bij luxe kledingzaak CREDO staat een interactieve passpiegel die in 8 seconden een 360 graden video van een outfit maakt. De klant kan daarna rustig kijken – in de winkel of thuis – hoe de kleding zit en wat het best bevalt.

Met de mobile mirror maakt de Flagship Store van Jeans Centre het passen van kleding makkelijker. 


Het Appeltaart Gevoel projecteert op de muur leuke how-to video's die uitleg geven bij het stempelassortiment dat zij verkopen. Een mooie manier van storytelling waarbij het product een extra lading krijgt.

Maak je keuze!