Mijn boxershort met een cool verhaal

23/10/2015

Door: Harry Bijl

De boxershort

Vrouwen die voor zichzelf lingerie of bodyfashion kopen letten minder op het merk, eerst op de pasvorm, daarna komt het draagcomfort en dan pas de uitstraling. En als ze een boxershort voor hun man meenemen? Ik denk dat ze dan alleen letten merk en uitstraling. Maar hoe past het en is er meer ?

Deze week ontmoette ik een leuke gast uit Ommen, Hans de Haas. Hij heeft de afgelopen drie jaar al zijn geld en energie gestopt in het ontwikkelen van een unieke en ultieme boxershort, de Juda. Geweldig om te zien hoe gedreven iemand is en zo iets unieks kan ontwikkelen. Inmiddels staat zijn product, na drie jaar testen, als een huis en mag hij zijn product zeer innovatief noemen.

De boxershort krijgt terecht veel aandacht. Veel bekende sportmensen hebben in deze boxer goed gepresteerd. De boxershort heeft alles mee. De unieke eigenschappen zitten vooral in de pasvorm en de stof die de ballen verkoelt. De boxer voelt als een tweede huid, irriteert niet, bevordert de zaadproductie en verlaagt de kans op prostaat aandoeningen. En hoe lekker dat je minder hoeft te trainen voor het aanmaken van testosteron.

De aanschaf van een boxershort verdient meer aandacht. Verkoop technisch verdient deze boxershort een oprecht verhaal. Het gaat inhoudelijk ook ergens over: ‘Als de ballen niet alleen lekker, maar vooral ook goed zitten dan gaan wij mannen beter presteren’. Dat willen we toch allemaal, is dat niet cool?

Afbeelding via JuDa Fashion

 

Harry Bijl is innovatie- en inspiratieman bij Inretail. Hij is altijd op zoek naar inspiratie en manieren om dit te delen. 'Let's rebel, share vibes & create the future', is zijn motto.