Nienke (30) is de content queen van Vero Moda. “Van content plaatsten tot klantcontact. My job has it all!”
24/08/2023Een aantal vragen aan Nienke:
Vertel eens iets over Vero Moda?
“Vero Moda is het eerste kledingmerk van Bestseller. We proberen de essentie van doordeweekse momenten te begrijpen en te vatten met een authentieke, levendige en eerlijke uiting van stijl, die elke generatie aanspreekt. Onze klanten worden niet gekenmerkt door leeftijd, maar door leefstijl. Het zijn stuk voor stuk individuen met hun eigen voorkeuren en identiteit.”
Je bent Social Media Responsible, wat maakt jouw baan zo leuk?
“Mijn functie is zo divers, en dat maakt het zo leuk! Van het bedenken en maken van content die samenhangen met onze global campagnes tot contact houden met onze klanten via onze social mediakanalen. My job has it all!
Wat doe je om op modegebied bij te blijven?
“Ik houd de huidige trends binnen de fashion branche in de gaten, en daarnaast hou ik mij ook bezig met het onderzoeken van trends op verschillende social media platforms.”
Wat zijn jullie bestverkochte zomerartikelen?
“De huidige bestsellers voor deze zomer zijn onze Bailey Shorts & Tessa Wide Leg Jeans.”
Wat is de grote trend van deze zomer?
“Er zijn elk jaar zo veel verschillende trends, maar mijn persoonlijke favoriet is de utility trend. Bij deze trend staan comfort en veelzijdigheid centraal. De kledingstukken hebben bijvoorbeeld lekker veel zakken, ritsen en knopen. Met nostalgie van de Y2K-trend die helemaal is geïnspireerd op de kleurrijke jaren 2000, kan deze trend zowel heel stoer als vrouwelijk geïnterpreteerd worden.”
Wat is jouw gouden stylingtip?
“Zelf hou ik van basic en minimalistische outfits. Mijn gouden styling tip is altijd werken met laagjes en goede accessoires. Door de juiste styling kan je ervoor zorgen dat een basic outfit er nooit boring uit ziet!”