Verbeter je customer service met de gratis e-learning van E-Academy

10/03/2022

De klant is koning, en elk contact met de klant is dan ook goud waard. Uit onderzoeken blijkt dat een goede service leidt tot meer loyale klanten, die zijn trouw en kopen meer. Maar is je customer service niet in orde, dan zapt hij zo naar een andere aanbieder. Webshops genoeg! Het inrichten van een goed geoliede customer service kan best lastig zijn. Met deze e-learning leer je wat er allemaal komt kijken bij het opzetten van een customer service en hoe jouw customer service meegaat met de toekomstige trends, zodat je blijft voldoen aan de verwachting van jouw klanten.

Dit ga je leren

  • Het belang van een goede customer service voor jouw bedrijf

  • Waar je allemaal aan moet denken als je jouw customer service inricht

  • Hoe je waarde kunt halen uit je customer service voor zowel je klanten als je bedrijf
  • Welke trends op het gebied van customer service je de komende jaren echt niet mag missen om futureproof te blijven.

Aanmelden

Start meteen met leren en word helemaal up to date op het gebied van futureproof customer service. Je kunt op je eigen tempo aan de slag en sluit de e-learing af met een toets. Meld je hier aan.

Is je werkgever lid van retailorganisatie INretail, dan heb je gratis toegang tot de e-Academy.