Workhop: De kracht van de klacht

07/07/2018

Klanten worden steeds mondiger in de winkel. Ze geven steeds duidelijker en dwingender aan wat ze verwachten van jou en de organisatie. Soms is de oplossing die jij kunt bieden niet precies datgene wat de klant wil horen. Best lastig, om dan op de juiste toon aan te geven dat het op een andere manier geregeld moet worden. Hoe blijf je in deze gesprekken professioneel en klantgericht? In de workshop De Kracht van de klacht gaan we aan de slag met deze gesprekken.

De workshop is praktijkgericht met veel oefenstof die direct toepasbaar is op de werkvloer: weinig theorie, direct aan de slag, direct resultaat.

Na deelname aan deze workshop kun je:

  • Meebewegen met de klant en hierdoor de boosheid wegnemen.
  • Boosheid van de klant niet persoonlijk opnemen.
  • De klanten begeleiden naar oplossingsgericht denken.
  • Achter de kern van de klacht komen door het stellen van de juiste vragen.
  • De klant laten ervaren dat zijn of haar klacht serieus wordt genomen.
  • Eigen verantwoordelijkheid nemen in klachtafwikkeling. (Eigenaarschap)

Alle trainingen en workshops van VerkoopKracht zijn geschikt voor iedereen die met klanten in contact komt, zowel voor als achter de schermen.

De trainingen en workshops zijn interactief, vinden plaats in een ongedwongen setting waarin iedereen zich thuis voelt. De trainers van VerkoopKracht zijn scherp, analytisch en eerlijk, op respectvolle manier met een gezonde dosis humor.

Data, tijd en plaats:

  • Maandag 8 oktober van 9.30 uur tot 12.30 uur in Boxtel
  • Vrijdag 9 november van 9.30 uur tot 12.30 uur in Kampen

Investering:

€ 85,= excl. BTW, inclusief lunch.

Aanmelden kan tot uiterlijk 2 weken voor de startdata via ingrid@verkoop-kracht.nl

Wil je deze workshop met je team volgen? Of heb je interesse in andere trainingen van Verkoop-Kracht? Kijk dan op www.verkoop-kracht.nl  of neem even contact op via bovenstaand mailadres om de mogelijkheden te bespreken.