Bijl is heel blij!
Het was een spannende week. Spannend in de zin van: leuk en ook tegelijk een tikkie ongerust. Waarom? Keukenmaxx heeft mijn nieuwe keuken geïnstalleerd. Het moment van de waarheid!
Door Harry Bijl
Ik val maar meteen met de deur in huis: Ik ben super tevreden over hoe ik van het begin tot het eind door Keukenmaxx ben geholpen. Ik heb weer eens kunnen ervaren hoe belangrijk mensen zijn. Ervaren en deskundige medewerkers kunnen je oprecht verrassen. In oktober 2018 werd ik in de vestiging Hoofddorp uiterst prettig en vakkundig geholpen door Remco. Hij loodste mij door het hele beslisproces. Ik heb de redactie van Werk in de Winkel meteen getipt om hem te interviewen. Hij is het droomvoorbeeld van een adviseur die er alles aan doe om je perfect te helpen. Het interview met topverkoper Remco Seller lees je hier.
Het cruciale verschil maken
Ik heb heel wat aanbieders meegemaakt en kom steeds weer tot de conclusie dat het om mensen en niet om bedrijven gaat. Of het nu grote ketens zijn of kleine zelfstandigen, mijn ervaring is dat iedereen die contact heeft met potentiële en daadwerkelijke kopers het cruciale verschil kan maken. Kopen of niet kopen, blij of niet blij, dat lot ligt in de handen van de medewerkers die werken in het bedrijf. Ik werd door Remco moeiteloos overgedragen aan de mensen van de serviceafdeling. Alle tussen- en controlemomenten verliepen even aangenaam. Natuurlijk is het ook in het belang van het bedrijf dat alles soepel verloopt, maar het gaf mij als klant ook een heel plezierig gevoel.
Compliment
Alle contacten en planningen liepen minutieus in elkaar over. De afdelingen Sales, Planning, Service, Finance, de monteurs en installateurs, ze gaven mij van het begin tot het eind het vertrouwen dat het geweldig zou worden. Ik wil ze vanaf deze plek dan ook een groot compliment geven! Ik voelde me als klant echt koning. Ze waren blij met en voor mij.
Waarom dan die onrust? Ik had alle vertrouwen in het Keukenmaxx-team, maar iets minder in mijn eigen klusvaardigheden. Een aantal werkzaamheden zelf gedaan, maar ik ben geen elektricien, loodgieter of bouwvakker. Mijn werk was niet perfect. Toch gaven de mannen mij het gevoel dat ze trots op me waren en hebben het laatste stukje super aangepast. ‘Nee Harry, dat gaan we gewoon voor je klaren man, dat is ons vak. Jou blijmaken!
Bijl is echt blij.
Meld je aan
Ken jij of ben jij ook zo’n topper als Remco? Of werk je bij een winkel waar de klant ook zo perfect geholpen wordt? Stuur dan een bericht naar info@werkindewinkel.nl en wie weet komt jouw succesverhaal op Werk in de Winkel.