Hoe moet je omgaan met reviews van klanten?
Een goede review is de beste reclame. Door de coronacrisis is de kracht van geschreven beoordelingen nóg groter geworden. Onderzoek wijst uit dat ruim 20% van de consumenten nu vaker reviews leest dan vóór de pandemie. Maar hoe voer je een reviewsysteem in? Moet je eigenlijk reageren op een slechte recensie? En wat doe je als jouw winkel amper reviews krijgt? Dat leer je tijdens de gratis e-learning Reviews van de e-Academy.
Gratis e-learning over reviews
In de gratis e-learning Reviews van de e-Academy komen experts Kenzo Brock (Product Specialist) en Janneke Sprangers (Marketing & Communicatie Specialist) van Kiyoh aan het woord. Kenzo en Janneke zijn specialist op het gebied van reviewsystemen en helpen grote en kleine organisaties uit diverse branches optimaal te profiteren van de kracht van reviews. Zij vertellen je hoe reviews een positieve invloed hebben op de conversie én de online zichtbaarheid van je webshop.
Wat leer je?
Overweegt het bedrijf waar jij werkt een reviewsysteem aan te schaffen, óf hebben jullie dat net gedaan? Dan vind je in deze e-learning veel handvatten om optimaal je voordeel te doen met het inzetten van reviews.
Je leert:
-
hoe online reviews de online zichtbaarheid en reputatie van je bedrijf verbeteren
-
hoe online reviews helpen om je conversie te verhogen
-
welke keuzes je maakt als je met reviews begint
-
jouw reviews optimaal aan je klanten te laten zien
-
het aantal reviews van je webshop omhoog te krijgen
-
adequaat te reageren op een review, ook als deze negatief is
Tijdsduur en certificaat
Deze gratis e-learning duurt ongeveer 45 minuten en is op hbo-niveau. Je gaat in je eigen tempo aan de slag en sluit de e-learning af met een toets, verzilverd met een persoonlijk certificaat.
Meer weten?
Wist je dat de e-Academy nog veel meer gratis e-learnings te bieden heeft? Wat dacht je bijvoorbeeld van een cursus over influencer marketing? Of de zichtbaarheid van een bedrijf in Google? Klik hier voor meer informatie. Is je werkgever lid van retailorganisatie INretail, dan blijf je ook in 2022 gratis toegang tot de e-Academy houden.